- Tidigt uppe ;o

Usch & fy för att klockan ska ringa 04:30 på morgonen. Det är kolsvart ute och det känns verkligen som att gå upp mitt i natten. Nu sitter jag iallafall på jobbet. En aning piggare. Öppningstur idag så började 6:15 men det innebär även att jag slutar rätt tidigt idag så det känns skönt : ) Då ska jag hem och greja lite och senare blir det Afro-dans och Fuego på friskis - som jag har längtat!

Gårdagen lät mig inte slippa huvudvärken, gick med migränkänningar från lunch tills jag slutade kl 16 och sedan bröt det ut i bilen på vägen hem : ( det var bara att dra ner rullgardin och gå & lägga sig och sova ett par timmar. Mådde bättre när jag vakna men det är fortfarande inte bra i skallen. Fattar inte varför jag haft sån huvudvärk senaste dagarna. Måste vara förkylningen eller nåt..

Nehe, nu ska jag avsluta mitt mail till ams och säga att jag "avanmäler" mig nu eftersom jag har jobb förtillfället. Väntar även på att det ska bli tele-tid till Akassan så jag kan få härja lite på dem :P De skickar hem brev på brev att de saknar vissa uppgifter mm FAST de ska ha fått allt de behöver. Jag har skickat in ALLT de bett om men ändå tycks de inte vara nöjda! Just give me my money ffs!

Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Hej hej =)



Funderar på att själv börja träna på Friskis, är det något du rekommenderar? Har ju tränat där förr men de var ju flera år sedan.

2011-09-07 @ 19:29:20
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0