- Mardrömmar!

Tisdag today, vaknade lite för sent och fick stressa som en tok imorse men känner mig ändå rätt pigg och på bra humör : ) Hoppas huvudvärken håller sig borta idag också :s har haft dunderhuvudvärk på eftermiddagarna i stort sett varje dag senaste tiden. Dricker antagligen alldeles för lite så ska försöka tänka på det...

Har haft hemska mardrömmar inatt. Att jag befann mig i Norge på den där ön under massakern. Fy : ( kändes så verkligt. Drömmer väl antagligen om det för att jag läste så mkt om det då när det hände och det tog verkligen hårt på mig - usch! Jag vill aldrig uppleva ngt liknande. Men vi kommer inte vara skonade för alltid!

Hoppas veckan tuffar på snabbt framåt för jag längtar redan lite till helgen. Inte av ngn spec anledning. Det enda som är lite halvt planerat är att vi kanske ska träffa Jess & Danne en sväng och förhoppningsvis Veronica. Lösa planer änsålänge men vi får se. Alltid skönt med ledigt & helg iallafall ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0