- Lite makeover at home : )

Vad fort helgerna går. Söndagen är redan här, tur att veckorna går ungefär lika fort - oftast ; ) Vi har haft en lugn & skön helg men inte är förkylningen & huvudvärken bättre för det. Får se om jag ringer åh bokar en tid imorgonbitti så ngn läkare får ta en titt på mig...

Igår åkte vi ju och kika på gardiner mm. Vi hittade fina paneler som vi köpte till v-rummet/matsalsrummet nere. Jag är inget fan av paneler egentligen men detta blev faktiskt väldigt mysigt & bra. Det blev ett varmare & mysigare rum. Innan hade vi hissgardiner och det blev ganska kalt & tomt med det inser jag nu efteråt. Ni ska få se bilder, men jag tycker aldrig att bilder visar så bra som det är i verkligheten men men ; )


Dessa hissgardiner hade vi innan (väldigt fina) men de ena fick flytta upp till
hallfönsret som ni ser på bilden och de andra in i gästrummet!



Och här är gardinerna som vi köpte igår som nu sitter i matrummet/v-rummet
(Ok, inte strukna)




Vi köpte även ny badrumsmatta & gästhanddukar samt en pedalhink ; ) Nu väntar jag med spänning på det jag beställt från Jotex! Tyvärr så var de superfina påslakanseten slut, så jag fick välja ett par andra! Nu ska jag tända lite ljus och slänga in lite mer ved i brasan - ja, vi eldar faktiskt lite idag. Mest för mysfaktor men det är även så blött & rått ute idag vilket gör att det blir lite kyligt även inne..

Och vet ni vad vi ska festa till framför brasan? PANNKAKOR : ) det var 100 år sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0