- Jag är en fegis !

Mätt & belåten, äntligen ; ) Jag var så hungrig innan maten och som Robban alltid påminner mig om då så är jag inte på mitt bästa humör haha. Vi åt iallafall Kyckling med ris och saffrancreamfraiche - supergott!

Har precis betalat räkningar men Nordea slutade fungera huxflux när jag hade EN räkning kvar. Hm, får fixa det senare. Tråkigt att betala räkningar men nu är det gjort iallafall. Ska försöka spara lite pengar denna månad men det är ju inte direkt min starka sida. Jag nallar alltid av det jag lyckats spara i slutet på månaden "/ ska troligtvis unna mig att göra naglar denna månad iaf. Det var jättelänge sen jag gjorde ngt sånt för nu har jag lyckats rätt bra med mina egna naglar en tid men så förra veckan gick varenda nagel av typ, sjukt irriterande.

Vill färga håret också, men jag är så jävla feeeg! Blir sur på mig själv :P Jag är ju så grymt sugen på att bli brunrödhårig typ : ) men det är ju katastrof om jag skulle bli missnöjd för att gå från den färgen med rött i till blondt är ju inte det lättaste!! Ahjagvetefan - eller ska jag bli blondare , just nu är jag inte så ljus. Brunrödhårig eller väldigt ljus? HMMM..


Kommentarer
Postat av: Camilla

Sluta fega!! Du kommer ju aldrig veta om du kommer trivas i rödbrunt hår om du aldrig prövar;)

2011-10-02 @ 17:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0