- Höstkänslor..

Lördag lördag och ingen sovmorgon blev det. Har mått skitdåligt hela natten. Frusit & haft så ont i skallen : ( så jag klev upp redan vid 8 imorse. Blir & ringa öron, näsa, hals på måndag morgon. Jag tror det är Bihåleinflammation igen - fan säger jag bara!

Har ägnat morgonen till att städa ute på farstukvisten & i ett uteförråd. Blev en hel del som ska köras till returpunkten. Ska fortsätta städningen inne senare om jag orkar. Men först ska vi åka till hemtex och lite andra affärer och titta på gardiner mm. Fick sån lust att göra om lite hemma , mer höstigt. Med prylar, gardiner osv alltso. Gjorde en beställning från jotex igår oxå. Gardiner till v-rummet, kuddfodral, påslakan mm. Hoppas det kommer passa & bli bra. Jag tycker det är såå svårt med gardiner speciellt!

Har käkat godis till frukost - vääääldigt onödigt då jag inte känner minsta lilla smak. Jag är störd! Ska snart hoppa in i en välbehövlig dusch...


Upptäckte nyss inbygd kamera på datorn, kanoners ; ) Jag ser dock hemsk ut så bli inte rädda..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0