- Fortsätta, eller inte ?

Passar på och gör en update från jobbet. Vår dator har ju kraschat hemma + att jag har väl lessnat lite på att blogga. Samtidigt så känner jag att jag inte vill lägga ner bloggen. Har ju knappt några läsare kvar nu men wtf, jag tycker det är kul och skönt att skriva lite ibland ändå.

Vad har hänt sen sist - hm ? Jag är tillbaka på mitt älskade jobb. Jag fick komma tillbaka och jag kan inte vara gladare för det : ) Jobbar heltid. Långa dagar men det blir väl förhoppningsvis lite extra klirr i kassan. Har inte fått en krona sedan juni så man kan ju säga att jag längtar liite efter septemberlönen ;P A-kassan måste ha det sämsta systemet någonsin så från dem har jag inte heller fått ett öre. Det kommer väl lagom tills lönen. Tur att man har en sambo med fast jobb som kan ställa upp när allting annat krånglar...

Jag har fyllt år också. Hela 24 ; ) usch, börjar få lite åldersnojja tror jag! Fick fina presenter som jag blev mkt nöjd med. Presentkort på Kicks och stadium, en elvisp (då jag lånat mammas lite för många ggr haha), en väggklocka, och ett litet litet paket som innehöll ett plektum/plektrium - vad heter det? Sånt man använder när man spelar gitarr iaf. Och ja, det innebär ju alltså att jag även ska få en gitarr :D så himla skojj! Ska lära mig en massa barnvisor så vi kan rocka loss här på jobbet ; )

Har även dragit på mig en dunderförkylning, men svårt att undvika det med detta jobb! Hoppas den försvinner fort denna gång så att jag kan fortsätta med träningen som jag nyss kommit igång med igen. På onsdag blir det både Afro och Fuego då jag inte kan välja bort ngt av det. Vill på båda : ))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0