- Det var en rolig helg, not!

Jahopp lite tyst här i bloggen senaste dagarna förutom ngt foto jag la upp. Ifredags efter jobbet kände jag mig trött & lite konstig så jag la mig & vila nån timme. När jag sedan klev upp & skulle börja med mat medan Robban åkte & handla lite så började jag frysa som en tok, ni vet sådär vidrigt mkt! Visste inte vart jag skulle ta vägen. Kastade på mig en varm morgonrock över kläderna & försökte fortsätta duka mm. Började få konstigt ont i magen & må illa och frysa ännu mer. Sedan började jag gråta hysteriskt utan att veta varför när Robban kom tillbaka :S Tog tempen och den visade - 38,5! Bäddade ner mig med alla kläderna och lyckades efter en stund somna, fast jag trodde jag skulle frysa ihjäl. Framåt kvällen och sedan halva natten spydde jag som en gris. Fyfan så hemskt! På lördagen kräktes jag inget mer och febern gick sakta men säkert neråt. Igår var jag helt feberfri & likaså idag, men jag känner mig lite lustig ändå. Lätt illamående & jobbigt trött. Ska iaf försöka gå till jobbet imorgon. Idag hade visst en kollega gått hem då hon hade feber & var illamående, så ja det går väl runt nu...

vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0