- Afro in my <3

Torsdag idag, stängingstur på jobbet. Inte favoritdagen men den tuffar på rätt okey endå. Ska straxt svepa ett glas treo då huvudvärken gör sig påmind även idag - vill inte att det slutar med migrän idag igen! Jag fattar inte vad som är fel, blir så sjukt irriterad. Har haft dunderhuvudvärk i en veckas tid nu..

Igår blev det iallafall träning. Afro och Feugo. Afron var absolut roligast - denna termin är det jättebra musik men jag tycker faktiskt att förra terminens pass var snäppet jobbigare. Men ledaren skulle lägga till lite rörelser till nästa pass sa hon igår så då kanske det blir lite tuffare : ) Camilla, Emelie & Anna körde också afron. Roligt att köra tillsammans med vänner även om det funkar alldeles utmärkt själv också. Efter Afron växla Emelie, Anna & jag över till stora hallen och körde fuegon. Inte Emelies "cup of tea" men jag tycker det är rätt kul, det blir roligare ju mer man hänger med i rörelserna osv. Robban trände Thai-boxning så han hämtade upp mig efter mina pass & då åkte vi hem och somna rätt snabbt hehe..

Kände mig lite som Lotta på bråkmakargatan när jag satt & snora under avslappningen haha, jag bara vänta på att ngn skulle fråga mig - "Har du ingen näsduk du?" haha. Men förkylningen tycks iaf inte ha blivit värre efter att jag träna (seeeeru det mamma?) ; ) Jaja måste avrunda här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0