- No fear!

Redan söndag - buhu! Helgerna bara svischar förbi. Har haft en trevlig helg iallafall. Igår blev det 3 rätters hos S & J, mkt gott! : )

Vi har även hunnit hugga lite ved, shoppat lite, äntligen nya inneskor/tofflor till jobbet! Och idag varit på 2 års kalas hos godingen ni ser på bilden! Sötaste Preston!

Jävla tjejvecka & ställa till det bara! Hann knappt ner på stan innan jag i panik fick ringa Robban & be han hämta mig och samtidigt dra ner jackan eeextra långt & gå med påsarna lite för, ja ni fattar nog vad som hände! Jag blir så less, vill inte börja med p-piller igen men detta börjar bli liite jobbigt nu!!

Har fått mååånga åsikter ang hårfärg på FB, nästan alla säger bild 3 eller 4 men flest tycker 3:ans bild! Jag håller nog med : )

Måndag imorgon och ny vecka, NYTTIG vecka! Fyyy vad jag har "unnat" mig lite väl mkt senaste veckan! Känner mig som en koo haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0