- Kiss och lite annat kul :P

Funderar på att lägga ner bloggen faktiskt. Inte tabort den men lösenordsskydda den & låta den vara. Jag känner typ aldrig för att blogga längre och det är inte många som vet om bloggen då jag inte länkat den nånstans för att jag helt enkelt inte vill att alla ska läsa den, och vad är då meningen eg :s

Har nyss tagit en välbehövlig dusch, en liten pojke kissade ner mig idag hahaha, det var inte så kul just då men nu kan jag skratta åt det. Tur att A hade extra kläder att låna ut. Usch, det var inte spec trevligt!!

Längtar redan tills nästa frisörbesök, efter bara en tvätt så känns d som allt rött i håret försvunnit och jag känner mig bara mesbrunhårig vilket jag i n t e vill! Men jag visste ju att d skulle blekas mkt första gången : ) Hoppas färgen fäster bättre & bättre för varje gång : )

På fredag åker vi till Stockholmo, vi ska på "skaldjursfest" : ) ska bli kuul...

Nu ska jag slappa lite innan det är dax att hänga tvätt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0