- Börjar bli nervös!!

På lördag har jag tid hos frisören, en helt ny frisör för mig så jag är lite nervös men var sugen på att testa ngn ny bara för skojsskull : ) men mest nervös är jag över att jag ska bli BRUNRÖDHÅRIG!!! Det är ett stort steg för mig ska ni veta!! Hoppas jag blir nöjd!

Fredag imorgon & jag slutar tidigt! Helt underbart efter en tuff & jobbig vecka!

Är hemskt ledsen för en väns skull också : ( glad över att du klarade dig så pass bra. Men så orättvist att älskade B ska lämna livet på jorden. Jag har gråtit och tänkt så mkt, kan inte ens förstå vad du genomgår när jag själv blev så ledsen över att höra det här. Men du är stark min vän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0