- Det var den lördagen : )

När jag vakna imorse satte jag mig i en stol utomhus & läste i solen. Lite kalla vindar men ändå skönt. Tror jag fått lite färg idag faktiskt, på bröst, armar, & ansikte. Imorgon ska det vara kanonväder vad jag kunde se på yr.no så då ska jag passa på att pressa lite, i bikini tillochmed om det inte blåser för kallt. Håller på & läser Mia Skäringers bok just nu "Dyngkåt och hur helig som helst". Lättläst, rolig , sorlig om vartannat.



 


När Robban tillslut tog sig ur sängen (runt 12:15) käka vi frukost. Sedan åkte vi till Djurtorp där Robbans mamma + syster befann sig. Det var "Westernridningens-dag" där så vi kollade på lite olika aktiviteter de hade. Ganska roligt faktiskt. Träffade även I & S , var ju superlänge sen. S var med på "ko-ridningen". Låter som att de red på kor men de gjorde dem inte. Det bara heter så. De rider på hästar men typ "vallar" kalvar hehe..



 


När vi kom hem hoppa Robban direkt upp på åkgräsklipparen, den är Jannes men vår hyresvärd ska köpa den av Janne så den blir ju som vår snart och Robban är typ beroende av att klippa gräs just nu för att han tycker det är så kul. Själv slängde jag mig på soffan med godisresterna från igår, sen slumra jag till men vaknade av att Stina ringde efter en stund. Hon var på tråkigt humör sa hon & undra om vi skulle dricka kaffe hehe. Så det blev en fika i trädgårn. Nu har vi precis ätit lite grill-rester från igår & bänkat oss i soffan där vi fortsätter kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0