- Vädret påverkar humöret nåt enormt!

Okey, det är ju helt klart att vädret påverkar mitt humör ngt enormt. Och hur bra är det då för humöret att när jag kliver ur sängen imorse snöar det utanför fönstren :$ Jag ville bara dra täcket över huvudet & sova bort hela dagen! Men det gick ju inte.

Sitter på jobbet nu & längtar tills klockan slår 16:30. Då slutar jag! Egentligen skulle jag gått på avdelningsmöte då fram till klockan 19 men jag lyckades dra mig ur det. De ska bara möblera & planera hur de ska förändra innemiljön och eftersom jag bara har ca 2 månader kvar här så känns det inte jätteviktigt för mig! Och det förstod mina kollegor , tack : )

Mycket vädersnack här nu men jag hörde iaf att det skulle bli bättre i slutet av veckan och det hoppas jag verkligen! Vill ha värme, sol - bli brun & kunna gå lättare klädd. Imorse när jag vänta på bussen höll jag på att frysa ihjäl : (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0