- Skitdag!

img_3774 (MMS)

Vilken kass dag jag haft. Varit på fruktansvärt dåligt & tråkigt humör. Många tecken tyder på att tjejveckan är på ingång! Dels det förstnämnda men även annat! Jag har haft huvudvärk hela veckan + ett migränanfall, jag är hungrig/sugen på saker hela tiden. Vaknar på nätterna åh är dyngvarm (klimakteriet?). Jag känner mig fulast & fetast i världen haha. Ja, dessa symptom är vad jag brukar ha 1 gång i månaden! Nu ska vi iaf snart äta helgrillad fläskfilé & hasselbackspotatis, gött tycker jag, tjockisen!


Kommentarer
Postat av: Carro

Hahahaha knäppis!! Ryck upp dig babe :) skulle du komma på studenten? PLZ dooo :D funnyfun!!

2011-05-21 @ 20:49:28
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0