- Så nöjd : )

Happy Monday : ) idag har jag känt mig glad & pigg - äntligen. Tjejveckan på väg bort = Jag börjar bli mig själv igen. Fy för & vara en pmskossa.

Jobbdagen flöt på & gick snabbt, slutade redan 13:30. Hoppas morgondagen går lika snabbt, men det gör den nog för imorgon ska vi ta med oss hela barngruppen & gå till Halvars som en avslutning & äta glass. Det kommer göra att hela förmiddagen går + att det är roligt att göra ngt som vi inte gör varje dag : )

Jag är så otroligt nöjd med renoveringen hemma också, satan så nöjd : ) köket blev så himla bra. Så cleant, ljust & fräscht. Fattas ju lite fortfarande med det är kanon så långt som vi kommit. Ska försöka visa er bilder imorgon. Håller på & lägger upp lite bilder på köket på FB just nu men orkar inte göra det i bloggen idag, det går så sjukt segt! Men kolla FB, ni som känner mig ;P ni andra får vänta lite. Fondväggen i trappen blev också kanon , nu ska vi bara hitta rätt belysning dit också..



Älsklings Maria´n flyttar imorgon <3
Har så sjukt dåligt samvete för
att jag inte träffat dig. Jag ska hälsa
på dig, vartefter (L)


Kommentarer
Postat av: M

Jag hoppas verkligen du kommer ha möjlighet att hälsa på i sommar =) Saknar dig hjärtat!

2011-05-31 @ 10:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0