- PMS!

Idag kom äntligen min mens. Jag har så ont i magen och är så uppsvälld att jag inte orkade gå till jobbet imorse utan sjukanmälde mig! Jag går inte till jobbet och tvingar mig själv genom en lång dag när jag knappt kan stå upprätt + ser gravid ut i 7:e månaden. Men jag är ändå lite glad, för nu har den kommit och snart får jag må bra igen. Jag har nog alltid varit lite av en pmskärring men denna månad tog priset. Jag har mått så j-a dåligt psykiskt! Humörsvängningar som heter duga - glad, ledsen,irriterad,arg! Sötsug så in i helskotta, har inte känt igen mig själv! Sen kanske det blivit värre pga saker runt omkring så som oro över vissa saker men fyy så jag mått : ( Om det fortsätter såhär varje månad innan mens, då måste jag nog söka hjälp :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0