- Let it rain (inte)

img_3659 (MMS)

Ruskväder idag med, trist! Men jag förlorar inte hoppet, det fina vädret kommer ; )  Jag kom hem för en stund sen, har dammsugit undervåningen och satt på diskmaskin. Har tänt lite ljus & precis slängt mig i soffan men kom på att jag har en uppgift att fixa åt Carro så måste nog göra det nu, har redan glömt det 2 ggr!  Denna vecka är ingen bra arbetsvecka, jag är absolut inte på humör på jobbet & det känns jobbigt! Skönt att helgen närmar sig och så hoppas jag att det känns roligare på jobbet nästa vecka!  Talk to you later..


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Åh, tack! : ) Det är inte alltid jag grundar, men oftast använder jag lite L'oréal true match foundation under ögonen iallafall... när jag kör all in så använder jag även L'oréals true match minerals (puder fast med foundationegenskaper typ) : ) Och som bas under ögonskuggan har jag en primer från Lumene.

2011-05-04 @ 20:25:51
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0