- Just can't get enough..

Verkar som blogg.se cp:ar sig lite för alla just nu. Jag har uppdaterat flera ggr utan att ngt kommit upp (?) Hoppas det fixar sig..

Har nyss tränat,  blev 50 minuter på crosstrainern där jag brände på som en jude haha. Innan kände jag bara - nae jag vet inte om jag orkar träna idag. Men när jag väl stod där & musiken dånade så kändes det skitbra, kändes som jag skulle kunnat stå i flera timmar :P Avslutade med lite situps. Härlig känsla när man känner att träningen går så enkelt. Inte alla dagar det känns så..

Skön dag på jobbet också även om det var en lång arbetsdag. Vi var ute på förrmiddagen och efter lunch. Har ju känts som sommar idag, riktigt varmt. Men det ska väl visst bli sämre nu igen. Fint imorgon men sen sämre - sucks. Vill ha sol sol sol och väärme - varje dag! På fredag åker vi iaf till Västerås till Robbans syster, får se om vi stannar till lördag eller söndag!

Nahe , nu måste jag duscha : )

Kommentarer
Postat av: Mli

Gu va duktig du är på att crosstraina :)

Ja är nog jordens lataste, för ja skulle oxå vilja röra på mig o få fast mitt fött-två-barn-daller ;) men ja orkar aldrig så ja antar att ja får skylla mig själv.

Isen har inte gått ner nåt mer för han har tappat bort sig lite i sitt GIande. Däremot så tränar han ju fotboll flera dar i veckan så han har inte gått upp i vikt iaf. Saknar dig. Kramar

2011-05-12 @ 20:03:03
URL: http://montanadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0