- Gör om hemma : )

Tudiiluu. Fredagen är här & alla är lyckliga, eller? : ) Jag är glad över att det är helg iallafall och just nu mår magen lite bättre så det tackar jag för. Dumma mensvärk. Är det inte mensvärk så är det annat magont :s

Robban håller på & spacklar och imorgon blir det tapetsering, det kommer bli såå bra - tror jag iaf : ) Ni ska få se före och efter bilder sen när det är klart, Dock så blir ju alla mina bilder halvkassa eftersom jag tar dem med mobilen. Min digitalkamera är helt paj av ngn anledning? Den är totalt död.

Varit en lugn dag. Åkte en jättesnabbis till stan förut & köpte ny piercing till mig då jag tappa min kula till läppen igår. Har känt mig helt naken utan den haha, men nu har jag två i reserv om jag skulla tappa den igen. Sjukt irriterande när det händer. Sen åkte vi & köpte tapeter : ) Är inne i en göra-om-hemma period. Vi har ju faktiskt inte gjort så mkt här i huset än, som vi gjort i tidigare lägenheter. Men det är ju faktiskt bra & bo in sig lite först och få ideer till hur man vill ha det : ) Men jag älskar att pyssla & fixa hemma, önskar att man vore miljonär också så man kunde köpa ALLT man ville NÄR man ville mohaha..

Imorgon blir det grill & fest här på Restad tillsammans med alla stalltjejer (ok, lite killar också). Och så kommer Robbans söta syster hit också. Hon ska också vara med + att hon & Eric ska sova hos oss. Hoppas det blir en trevlig kväll och snälla, låt solen lysa ?

Nu ska jag hämta chipsen och dyka ner i soffan och sätta på en film som vi köpte förut : )


slapp chey ..


Kommentarer
Postat av: Mli

Har jag missat nåt? Har du hål i läppen? Då måste du nästan blogga en bild på de så ja får se :) Puss

2011-05-27 @ 22:15:59
URL: http://montanadahlberg.blogg.se/
Postat av: Mli

Nu fatta trögmojjet :o) De är ju den i överläppen såklart :) haha

2011-05-27 @ 22:17:24
URL: http://montanadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0