- Avslagen idag..

Känner mig helt avslagen idag. Började dagen med att försova mig. Inte så att jag kom försent till jobbet men så att jag inte hann ett dugg på morgonen. Och så stressa jag så mkt att jag fick magont och det sitter i än! Jag har inget minne av att min mobil ens ringde imorse så jag undrar om den verkligen gjórde det (?) Tur att Robban hade ställt sin mobil också även om det var mkt senare än jag tänkt gå upp!

Idag slutar jag kl 13:30 vilket känns underbart eftersom jag känner mig lite däven. Resten av veckan blir låång. Imorgon jobbar jag 09:00-19:00 - sjukt! Resten av veckan är också rätt långa dagar. Men men , bara hoppas det går fort.

Igår innan Bigbrother började (vilket skit att Sonia åkte ut btw) så hoppa jag upp på crosstrainern. Körde i 50 minuter och det gick så himla enkelt, kändes som att jag skulle kunna stå där i timmar xD härlig känsla att inte känna sig döende som jag gjort vissa ggr haha. Kände mig riktigt stolt & duktig efteråt. Får se om det blir ett pass idag med!?

Har skrivit ut lite kort nu här på jobbet och ska kasta på mig lite kläder och gå ut nu till de andra. Solen lyser men det är inte direkt varmt ute. Hoppas värmen kommer. Känns skönt & vara tillbaka på Blogg.se iaf : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0