- Finaste ni <3

2011-07-01_15_58 (MMS)

Den här underbart fina blomman, ett jättefint armband + världens sötaste kort som jag bara ville gråta när jag läste i fredags fick jag av finaste Milo & Pernilla som tack för den här tiden på "P" (dagiset). Jag blev såå glad samtidigt som jag är väldigt ledsen över att det är slut nu. Jag hoppas så innerligt att det dyker upp nåt som gör att jag får komma tillbaka! Jag tycker så grymt mkt om alla arbetskamrater & det är en så trivsam arbetsplats! Det blev mkt tårar & kramar från alla i torsdags... Men mitt i alla tråkigheter så fick jag iaf veta en sak i fredags Jag har blivit "lasad". Det blir man efter visst antal dagar inom kommun och det innebär att man har förtur till jobb (under längre perioder). Alltid ngt : ) Jag kommer ju antagligen hamna på nå nytt ställe men jobb är jobb. Jag har ju tyvärr inte möjligheten att välja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0