- Så kan det gåå...

Hoppas alla haft en bra jul? Det har vi : ) Julafton spenderades hemma och vi var ingen stor skara. Det var lugnt, skönt & mysigt!! <3 På juldagen blev det en spontan resa till Västerås till Robbans syster m familj. Vi åkte tillbaka till Norrköping igen på kvällen och väl hemma så hämtade vi upp lite alkohol för att sedan bege oss till Camilla & Henke! En dundergrogg (som ingen ville dricka för att den var alldeles för stark) tvingade de i mig och så sveptes ett par glas vin hastigt innan det var dags att bege sig till flygeln för palacefesten! Jag var då lite väl rund om fötterna haha, fyfan!

Kvällen bestod mest av letande efter varandra. Tur att jag hade en stadig man vid min sida hela kvällen, haha stackars Peter! Jag var nog som ett klibbigt plåster! Men d var nog lugnt?! Annars hade han väl lurat av mig nånstans hoppas jag ;P

Lite dans hann vi med oxå och så minns jag att jag var lite väääl lycklig över att träffa vissa människor? Jag hejjade mer än glatt på många :S haha. Hoppas på att jag var trevlig mot allt o alla iaf! Förutom taxichauffören som fick sig en utskällning....... Ops!

Min älskade älskade finaste mobil råkade jag sabba oxå, den gled ur näven o krossades mot kullerstenen vid Swedbank! Faan! Har som tur är försäkring på den iaf, får se hur länge jag blir mobillös nu bara. Eller ja, jag har ju en skruttig sak att använda under tiden..

Jobb 2 dar till sen far vi till Vilhelmina : ) läängtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0