- I feel good , na na na na naa

BUuRR - Jag typ fryser konstant just nu , vet inte om det har med kosten & göra. Att jag inte äter som jag "brukar/brukade". Men jag typ hatar att duscha & allting just nu bara för att när jag sen ska kliva ut ut badrummet så fryser jag nästan ihjääl. Tur att jag har en man som kan värma mig om nätterna iallafall ; )

Lilla Hector verkar må bra efter sin kastrering , skönt som tusan : ) känns väldigt bra att det är gjort. Nu är det bara pissollen Vidar kvar , förhoppningsvis blir det hans tur nästa månad! Det kostar ju lite mer för hund.....

Ahap , vad har hänt sen sist? Inte mkt alls, jobb & träning typ. Har grym träningsvärk just nu efter gårdagens pass och den bättra jag på idag med lite Afrodans! Kom hem för inte alls länge sen , har kastat i mig lite mat och duschat. Ska snart slänga mig i soffan och se BiggestLooser Sverige!

Igår var vi barnvakt åt Phoenix & Preston ett par timmar. Vi gick en promenad , matade fåglarna & sen myste inomhus , ska lägga upp några pic´s nedan.

Imorgon är det som vanligt jobb , sen på kvällen ska jag ev på en föreläsning som Annika Dahlqvist håller i. Den handlar om den kost jag just nu ägnar mig åt , kan nog bli intressant ; ) synd att ingen annan "insatt" i detta också kunde , hade jööh varit roligare men men..



Hectorplutt (haha så j-a ful på 2:a bilden)


Barnvakt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0