- Bästa dagen i veckan!

Det är underbart med huvudvärk 24/7 , gilla gilla gilla "/ - klagaa..

Helg igen , finns det ngt bättre än fredagar? Tror inte det ;b haft en lugn & skön dag på jobbet. Strukit gardiner & haft mig haa , Mamma M lär mig allt hon kan. Hade ett väldigt positivt samtal med mina kollegor idag också. Vi får väl se om det leder nånstans. Helt ärligt , så tror jag inte det. Men hoppet är det sista som lämnar människan ju ;P

Väntar på att Robban som förövrigt är ett litet klantarsel (;b) ska komma hem så vi kan börja med maten. Har bara käkat lunch så börjar bli huuungrig , och enligt Robban så blir jag då ett grinigt monster så det är bäst han skyndar sig på!! Det blir fläskfilè , sallad (pomme el nåt för R) och ngn god sås..

Annars händer det inte så mycket idag , IDOL , tända ljus & mys står på schemat typ. Vi pensionärer orkar inte mer dessa fredagskvällar ;D Ett varmt skumbad kanske vi hinner med också. Imorgon ska vi ev träffa Becca & lilla Preston , myskväll & middag - om det nu blir av : ) Jag vill ge mig ut & plocka svamp igen också , tyckte det var roligt och så j-a gooott! Träna imorgon fm ska vi göra också - fun fun!! : )


Cp-tråkigt inlägg som vanligt! Har börjat fundera lite på det här med blogg.......hm



Kommentarer
Postat av: M

Funderat på det här med blogg. du slutar väl inte blogga!?

2010-09-18 @ 00:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0