- Utelåst!

Dun dun dun - snart är helgen här igen : ) Jag älskar min arbetsplats men helg helg helg , hur gött äre inte? ; ) Idag hade vi inte så många barn så jag tog komp en timma och gick hem redan kl 13 , väldans skönt! Då tog jag racerhojjen ner till stan , sprang in på H&M en snabbis och sen gick jag åh köpte en liten present till min sötnos , tyckte han var värd det , så den ska han få sen när han kommer hem!

Väl hemma så kopplade jag Vidar direkt och skulle gå ut på en liten promenad. Slänger igen ytterdörren och vad händer? JOO , hela handtaget flyger loss och hamnar på golvet framför mig. Där står jag som ett fån , utan mobil eller nånting. Försöker fiffla med handtaget & öppna men det blev bara värre & värre - PANIKEN! Utelåst från kl 13-16 (när Robban kommer hem , ehm nej tack). Gick ner till Time & skulle kolla om Babbe jobba , nepp det gjorde han inte. Så jag gick in till datasnubben som har ngn liten affär här nere & frågade om jag fick låna telefonen. Det fick jag tack & lov , ringde Robban så han & Rikard skyndade sig hit och som tur var så lyckades Robban få upp dörren med hjälp av en kapsylöppnare han hade på nyckelknippan och kunde sedan skruva dit handtaget osv igen. J-a otur har jag , hahaha. Men men , det ordnade sig ju finfint ;P

Har börjat grubbla över att mitt vikariat snart är slut ; ( vill inte! Jag trivs såå bra på detta ställe. Med barnen , personalen & allt. Så piss att såfort man trivs & mår bra , ja då ska saker snart ta slut... - hatart! Vart ska jag hamna sen liksom? Vill inte jobba på nåt annat dagis..............

nehe , nu ska jag styra lite! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0