- SVIIISCHH!

SVIIIISCHH - och så var söndagen här. Jag hinner inte med längre. Jag & Robban prata om det igår , för 2 månader hände en sak och vi kom på det igår och blev helt chockade över att 2 månader redan gått. Det går så jäkla fort just nu , både arbetsveckor & helger! Men men , bara försöka hänga med ;P

Igår var vi hemma hos Mli & Isen åh barnen. De bjöd på spansk/chilensk mat - TAPAS! Och damn , det var såå gott! Vet inte vad vi ska dra till med nästa gång när vi ska bjuda på mat , svårslaget ; ) det blev även lite kortspel & sådär , mysig kväll! Dom bjöd även på en massa god alkohol som frestade mig rejääält , men jag dricker ju inte just nu så det var bara att bita ihop & dricka min lightläsk ; )

Idag har vi varit hos Robbans mamma & Janne åh hälsat på en sväng. Fick med oss ca 1 kg svenska kräftor hem som vi ska avnjuta ikväll - nom nom. Älskar kräftor! Vidar busade av sig rejält så nu kanske han sover gott en stund. (Troligtvis inte , han har damp 24/7).

Efter trippen dit så åkte vi & handla lite och sedan till Robbans pappas grav. Plantera lite blommor åh gjorde fint. Vi ska köpa lite mer blommor & plantera , det var inte så välskött där nu när vi kom dit direkt. Så vi bestämde oss för att hålla efter lite bättre. Robban känns så stark när vi är där , själv tycker jag att det är rätt jobbigt! Men det känns bra att bara finnas där vid hans sida iallafall. Älskar dig min fina <3

Supernöjd med nya parfymen , så skönt att äntligen ha ngn man tycker om : ) Alla mina tog ju tvärslut samtidigt. Hade bara den röda DKNY kvar och jag gillar inte den såå mycket , tycker den luktar så starkt. Ska inhandla ngn mer när jag känner att ekonomin tillåter. Kan va kul att ha några & välja mellan iallafall. Jaja , nu ska vi äta lite så avrundar väl här.



-5 kg nu : ) 1:a och 2:a målet avklarat!
Men det är en bit kvar till mål :P


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!



va duktig du är som gått ner så mycket. Går du på nån diet? Måste med ta tag i kilona nu, men har ingen ork. Hur har du lyckats?



Hoppas allt är bra.



Kram Kram

2010-09-05 @ 19:06:06
URL: http://aluckymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0