- Snart äre fredag , igen ; )

Känner mig lättretad idag , eller nu ikväll ska jag säga! Ingen aning om varför. Har nyss dragit på lite musik (för nu har äntligen huvudvärken släppt lite) och dragit ett varv med snabeldraken. Kattskrällena är bra på att stöka ner om man säger så - but still , I love them : ) Om jag inte vore så förbannat slö så skulle jag sätta på mig träningsskorna & ta en powerwalk också , men jag är just SLÖ! :P Har tänkt i en veckas tid nu att jag ska ut & gå men ingenting händer - varför? :P

Har iaf knåpat ihop en matlåda tills imorgon även om fantasin var totalt död. Det blir kycklingfile lindad med bacon , cream fraiche och så grönsaker till det! Hoppas min motivation & fantasi återkommer imorgon?

ahääe , invänta idol och göra ngt vettigt tills det börjar kanske?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0