- Smakprov !

Chaaaa! Måndagen börjar sakta men säkert lida mot sitt slut - ganska skönt. När måndagen varit så rullar veckan på fort! Men ännu är den inte slut , ska slappa i soffan framför tv:n hela kvällen tillsammans med min pys. Han är totalt fängslad i en bok han köpt , går knappt prata med honom :b

Arbetsdagen gick fort och var bra , sådär som den alltid borde vara. Barnen var på glatt humör och allt flöt på. Denna veckan har jag "sov-passet" efter maten och jag älskar det! Det är så skönt att få gå ifrån en stund och lägga sig / sätta sig i ett mörkt , tyst rum tillsammans med en massa godingar som tillslut (om allt går som det ska) ligger och snarkar runt omkring mig! Avslappnande...

Att jag ska tattuera mig har jag i tankarna hela tiden ( : var inne på studion idag & fråga lite saker. Han tog även min lapp med texten jag vill ha , så skulle han fixa den tills den 22:e när jag kommer. Hade inte tänkt visa er vad jag ska göra , men jag är såå dålig på att hålla på saker så nedan kommer en bild med den text och stil jag ska skriva på min handled , hoppas den blir super - men det tror jag : ) faith ska stå under "Walk with"..




Kommentarer
Postat av: M

Tror det blir apsnyggt! Fin text, något sånt tänker jag mig för min del också :) Ser fram emot att se det sedan :D

2010-09-06 @ 20:20:15
Postat av: veronica

det blir nog awesome!!!!! :)

2010-09-08 @ 17:14:54
URL: http://metrobloggen.se/vonkelivunk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0