- Seriöst , kan man ha mer oflyt?

NÅGON VILL ATT JAG SKA VARA SJUK JÄMT VERKAR DET SOM?


Igårkväll åt jag en kebabsallad , 1 eller 2 timmar senare började jag få väldigt ont i magen. Gick & la oss vid 23.30 typ. Smärtan i magen blev värre och värre och nästa gång jag tittade på klockan, så var den 01:32 , hade fortfarande inte somnat , låg & vred åh vände å hade ont , tillslut fick jag springa till toan och spy som en gris. Gick & la mig och lyckades somna, vaknade av alarmet och magsmärtan var och är fortfarande kvar. Började fundera på magsjuka men jag spyr inte längre och mår inte dåligt förövrigt,  har bara konstigt ont i magen?! Smärtan har nu gått över till att göra mest ont på högersidan , jag får ont när ja tar i , ska resa mig upp osv. Lite ont när jag drar upp högerbenet också och så när jag trycker på magen på högersidan. Så nu nojjar jag över blindtarmen , ringde till VC och sa som det var , hon misstänkte inte blindtarmen men sa att om det blir värre så får jag kontakta sjukhuset. Hon trodde mest på kebabsalladen iallafall. Och det hoppas jag också på!! Men jag är så j-a less nu , kan man ha mer otur? (Ja egentligen , finns ju dom som har det mkt värre såklart). Men ni måste ändå hålla med om att jag har maximal otur , ngn måste göra vodoo eller ngt på mig. Så trött på att må dåligt.

Antar att det bara är åh gilla läget..


; (

Kommentarer
Postat av: candra

Hur konstigt det än låter.. Men sådär har jag haft återkommande i flera år, typ sen jag va tolv, det va första gången do, trodde jag hade blindtarmen, o ibland får jag göra en undersökning.. Men efter ett par dagar släpper det lustigt nog!! Hoppas det inte är nåt allvarligt för dig heller! =)

2010-09-03 @ 22:47:26
Postat av: M

K'nner mig dig! Det är tungt.

2010-09-04 @ 03:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0