- Na na uhlala..

Jaha , här sitter jag & har ångest över att jag ätit lite av en falafelsallad! :P Kikärtor mm är inte bra om man ska se till hur jag äter just nu. Men vaaad fan , en gång på 6 veckor är väl inte hela världen. Men det känns ändå lite jobbigt sådär, dumt & bry sig såå mkt - men sån är jag!!

Har badat , fixat håret lite och inväntar nu Idol. Känner mig rastlös och samtidigt sjukt trött. Jobbig känner jag mig , i kroppen haha. Kanske lite nervös för morgondagen - då ska jag ju tatuera mig : ) wii äntligen! Hoppas att den blir jättefin! Och att det inte gör allt för ont ;b på efm/kvällen ska vi hem till Mli + familj , äta lite kvällsmat/fika ihop - mys jöh!

Jag & Robban har "lagt intresse" på ett hyreshus , och inte vilket hus som helst : ) vill inte avslöja mer just nu. För vi vet absolut ingenting , inte alls säkert att vi är intressanta för "hyresvärden" ens. Men jag hoppas, hoppas!! : )

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0