- Min tatuering! <3

Nu är den på plats : ) är supernöjd med resultatet! Om det gjorde ont? Jaa , det tycker jag faktiskt. Jag visste ju inte direkt vad jag skulle förvänta mig eftersom det var min första tatuering. Så när han fråga om jag var redo så sa jag kör bara ;P Och först tänkte jag: Saaatan , det gör ju svinont. Tittade ner mot handleden och såg att han fortfarande var på första bokstaven haha , faan tänkte jag. Men ju mer han gjorde desto mindre ont gjorde det! Det var ju heltklart en smärta man klarar av liksom. Så ja , det blir säker ngn mer nångång ;P Men dom som säger att det knappt känns , dom ljuger fan hahaha..



En sak som jag upptäckte nu när jag kom hem dock , är att han missat strecket som ska vara på "F:et" i faith.
Och strecket på K:t i Walk (som just nu ser ut som H). Så det ska han allt få fixa till imorgon...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Oh va fin den blev! Va skönt att ngn äntligen erkänner att det gör ont. Har du hög smärttröskel? Det har verkligen inte jag så jag kommer förmodligen svimma när det är dags för min. Kram!

2010-09-23 @ 11:18:49
URL: http://hastfest.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vad va det för oseriös tatuerare som "glömde"? :P Jag hade blivit tokig om jag gick o tatuera mig o sen ser den inte ut som bestämt, haha :D Har dragit ut på mina som jag vill gärna alltför länge nu, jag är en liten fegis men vill så gärna ha flera stycken :D

2010-09-28 @ 11:10:18
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0