- Många tårar som faller för dig , älskade du!

HUVUDVÄRK - mh skulle tro så! Har haft det sen lunch typ. På jobbet blev det riktigt jobbigt , satt & läste för barnen och tillslut flöt allt bara ihop kändes det som. Och när barnen skrek & banka med saker trodde jag att huvudet skulle sprängas ;Z åkte iaf hem & vila en stund när jag sluta , blev lite bättre men den försvinner inte!

Inte gjort ett skvatt idag typ , tvättat (gör fortfarande). Städat och rensat lite. Tagit ett varmt skumbad och nu småkikar jag på Idol samtidigt som jag bloggar. Har lessnat lite på det - redan :b tyckte 2-3 första programmen var roligast & bäst. Kungarna av Tylösand är ju idag också , ett riktigt pinsamt skitprogram som jag ändå inte kan låta bli att titta på haha , illa!

Idag for lilla Zelvisen till Trapalanda , usch vad jag gråtit! Trodde inte jag skulle ta det så hårt, även om det såklart är jättetråkigt. Men förut , ja då brast det bara. Tittade på I´s fina kort & bara stortjöt! Älskade lilla Z , har så många härliga minnen med dig. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta <3

Imorgon efter jobbet ska jag träffa Maria en sväng , vi ska nog ta en liten promenix! På kvällen blir det träning. Hade velat gå på Afron men eftersom jag köpte kortet så sent så hann jag givetvis inte boka ngn biljett , det var fullbokat! Men vi får se , det kan ju vara så att det blir ngn ledig plats. Alltid är det ngn som avbokar el inte dyker upp. Annars får det bli gymmet iaf : ) På måndagens Afro pass har jag iaf en plats! Ska bli så rooligt..


Kommentarer
Postat av: Carro

Åh så tråkigt:( <3

2010-09-16 @ 19:18:30
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0