- Lilla hjärtat <3

img_1640 (MMS)

Katastorf dåligt med uppdatering här just nu! Mobilbloggar några rader, orkar inte slå på datorn! Idag har vi varit & kastrerat våran Hector! Vi var hos vet Lager i krokek och fan vad han är bra & trevlig! Där kände jag mig verkligen trygg! Vi fick välja att vara med under ingreppet och vi valde att vara det! Han berättade hela tiden vad han gjorde osv och det var verkligen ett simpelt & enkelt ingrepp, inte ens äckligt att titta på! Hector är väldigt trött nu men verkar må okey! Vi har legat & sovit under en filt han & jag. Jag har mått lite dåligt under dagen för att jag varit nervös. Det som hände våran Akilles har satt sina spår! Men hittills har ju allt gått bra så nu börjar jag pusta ut! Älskade lillkillen <3  Imorgon åker vi ev till Sthlm, gå på stan en sväng & bara ha det mysigt! Men vi har inte riiktiigt bestämt oss än! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0