- Jag vill bo i en svamp !

Känns som att det är söndag varenda gång jag uppdaterar bloggen ;b Anyway , kom hem för en liten stund sen. Vi har varit hos mamma en sväng , tog en promenad med våra olydiga hundar som sprang lösa & inte ville lyssna ett dugg på oss. Fick en av dem för sig ngt så haka de andra två också på - MORR! Skönt & komma ut lite iaf.

Igår var vi ute i skogen i nästan 3 timmar åh leta svamp , mysigt vare : ) vi hittade dock inte så mkt. Men det blev närmare ett kilo iaf så på kvällen bjöd vi hit mamma som också var med & plocka på middag. Det blev fläskfile med svampstuvning - nom nom! Det har varit en lugn & slapp helg - vilket det iofs är nästan varje helg just nu! :P Partysuget har lämnat oss (iaf mig) och jag dricker ju dessutom inte just nu så nu kör jag på pensionärstuket , plockar svamp , hälsar på folk mm hahaha. Ja ja,  jag är nöjd med tillvaron iallafall. Det enda som jag bör peta in några timmar i veckan är träning!! Jag funderar & funderar , vart vill jag skaffa gymkort. Nautilus , Friskis, Word class? På friskis känner jag mig verkligen "hemma" men har ändå tröttnat lite påt. Skulle vara kul med ngt nytt , aaeh vi får se helt enkelt!

Håller på med maten just nu , idag blir det en kycklingfilé-rätt! Ett recept vi fått från R´s syster. Men medan det står i ugnen så passar jag på att lägga upp lite kort nedan c(=




  

  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0