- Slut i både kropp & knopp!

- Slut i både kropp & knopp efter denna dag! Jobb till halv 4, hem & ut med Vidar! Dra till gymmet för att gå på ett tråkigt bas-pass då det inte gick ngt annat vid den tiden! 10 min på passet & jag höll på att somna! En tant vars rörelser hela tiden kändes som avslappningsrörelser och detta till ljudet av dansband!!! Hell no! Jag tog min vattenflaska & smög ut! Det var väl max 15 personer i salen (som eg rymmer 100 personer och vanligtvis är proppat med folk). Istället blev det 50 minuters konditionsträning på gymmet! Helt slut efteråt men tusan så skönt! Hem, duscha och laga mat! Vi åt jättegod svampstuvning & pepparbiff : ) Har precis bäddat ner oss i sängen & småkikar på tv:n. Tror mina ögon kommer slå igen ganska snart!! Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0