- Ni är bäst <3

Ojoj , långa arbetsdagar nu på senaste. Kvällsmöten hit & dit , men det är ganska trevligt när man väl är där. Nu ikväll har vi haft föräldramöte. Det har varit ett himla krångel innan kvällen , personal + chef sjuka men tyckte det löste sig ganska bra tillslut! Älskar mina arbetskamrater så enormt!! Vi har så j-a kul. Ikväll var det ett himla fnittrande & fnissande hahaha. Det pågår just nu lite samtal om hur det ska "bli med mig". Kommer jag att få stanna? Eller tar det slut sista oktober? Det lär jag få veta nu i veckan. Mina arbetskamrater verkligen krigar för att få behålla mig kan jag säga , det känns så himla bra : ) vågar inte ha för höga förhoppningar eg , men kan ändå inte låta bli. Det finns inte i mitt huvud att jag kanske bara har 3 veckor på detta ställe kvar : ( usch!

Har precis ätit supergod middag , kassler , sallad & svampstuvning - nom nom! Ska snart ta en varm dusch , sen tänker jag ta med mig Robban till sängs & slå på tv:n en stund innan jag säkert totaldeckar :P haha.

Ser fram emot FREDAG! Då får vi reda på ett beslut till : ))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0