- Dagen började bra trots att jag är genom...

img_1594 (MMS)

- Dagen började bra trots att jag är genomförkyld & gud vet vad! Ställde mig på vågen som stått still i flera veckor nu (säkert 3) och den visade 1 kg minus nu, inte mkt tänker ni men jävligt mkt för mig ;D Hoppas det fortsätter nu! Är väldigt glad för en sak till och det är jag för att vi idag kl 14 ska titta på samt träffa ägarna till ett hyreshus! : ) Jag hoppas att vi kommer gilla huset, att dom kommer gilla oss och att månadskostnaderna är rimliga! Efter vad vi fått höra så ligger det på ungefär samma som vi betalar nu men bäst att kolla upp ALLT! Blir det ngt med detta, så berättar jag mer senare om vart det är osv : )  Söt bild på mig ovan va? Hahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0