- Confused (?)

img_1723 (MMS)

- Halv ligger i soffan & väntar på att Grey's ska börja. Efter det blir det Tylösand & sen ligger jag förmodligen som en deckad gris i sängen! De dagar av veckan som hittills passerat har varit extremt röriga & jobbiga! Tankar om hur saker ska bli, rörigt i min skalle! Och jobbigt att inte ha en aning om framtiden! Många sjuka på jobbet och inte nog med det, det finns INGA vikarier att ringa in så det är ett evigt pusslande för att få saker att gå ihop! Mens & mensvärk så inihelskotta! Känner mig som en uppsvullen pmskossa! Positivt inlägg det här haha, jag är inte så bitter som jag kanske låter! Lite små frustrerad & förvirrad bara! Tränade iaf ett skitrooligt pass idag, dagens höjdpunkt! : ))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0