Vill inte att det ska ta slut "/

Vilken mysig dag det varit : ) På jobbet hade vi planering hela dagen vilket innebär att vi inte göra mycket alls. (Eller jo det gör vi , men det känns ändå slappt). Jag & Åsa gick till Världens Bar och lunchade - mkt trevligt & gott! Slutade 13:45 , då hann jag hem en stund sen var det dax att åka tillbaka på Gårdsfest , det var ju långt ifrån alla barn och föräldrar som dök upp men det blev alldeles lagom och lyckat iaf. Vi körde lite 5 kamp , sjöng och blåste såpbubblor...

Chefen var där , hon berättade att hon idag mailat sin chef , kommunen mm och verkligen bett att få behålla mig. Hon menade på att hon gjort en väldans massa bra saker och tyckte att hon var "värd" att få behålla mig dessa månader då vikarie kommer behövas. Det märks att hon + mina arbetskamrater verkligen vill att jag ska vara kvar. Känns jättekul : ) Jag törs dock inte hoppas på för mycket , om jag ska vara helt ärlig så känns det inte som att det kommer gå vägen , det kommer säkert finnas ngn annan som har förtur...

Känner mig riktigt deppad när jag tänker på att det snart är över (om det inte blir förlängt). När jag fick detta vikariat så bad jag till gud att dessa månader skulle gå fort , jag tyckte ju inte alls att det var kul. Nu älskar jag stället , personalen , barnen - ALLT! Jag har inte insett att om en månad så är jag utan jobb igen och ska börja hoppa runt bland en massa ställen igen. Det finns inte i min hjärna just nu. Det känns som att detta är mitt jobb , mina arbetskamrater och här ska jag stanna - men så är det ju inte "/ fan så kefft att det man trivs med aldrig kan vara så länge som man vill. Jag har idag insett hur mycket både barn och personal betyder för en när man väl lärt känna dem , och även hur mycket man/jag betyder för dem. Åh vad jag tycker om er ♥




Kommentarer
Postat av: Carro

Åh va härligt gumman! Hoppas verkligen att det går vägen o att du får stanna:)

2010-05-28 @ 02:04:04
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0