Fredag igen c(=

Sockersug (?) ehm ja , asso jag måste helt ärligt vara sockerberoende. Jag är det! Det känns ju förihelvete som att jag inte fungerar när jag inte får i mig socker , jag blir grinig å konstig. Då är det dags att försöka bryta det liksom - är inne på 5:e dagen utan. Försöker undvika ketchup å allt. Och när jag väl / om jag nu lyckas få bort det så är det max 1 dag i veckan = lördag som jag tänker unna mig godis , läsk eller vad det nu är. Det går inte att bara ta ngt hit å dit varje eller varannan dag , iaf inte för mig! På mitt jobb är dom riktiga fikatanter också ;P men jag är ju iofs inte så förtjust i bakelser osv som det oftast bjuds på. Jag är en godisråtta!

Kändes jättelustigt att jobba idag , bara för att man var ledig igår + att det var så himla lite barn & personal. Men nu äre helg iaf. Det var mysigt att få vara med några barn från småbarnsavdelningen iallafall , dom är så söta de små filurerna : ) Folk tror nog att jag borde "tröttna" på barn eftersom jag jobbar med dem hela dagarna men saken e den att det faktiskt fått mig att längta tills det är min/vår tur att bilda familj : ) Jag vill inte göra det nu , som jag sagt många ggr förut men jag läängtar tills den dagen vi känner oss redo och vi bestämmer oss för att skaffa barn , faktiskt : ) Att få barn med den man älskar måste vara den största lyckan i livet , och så hoppas man ju självklart att allt ska gå som planerat, att man får ett friskt barn osv..

Jahopp , helg igen : ) sköönt - vi får se vad som händer och vad vi gör med ledigheten. Nu funderar jag iaf på att tända en massa ljus och fylla upp badkaret ;P hörs daaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0