Opepp & ful i mun..

Så j-a opepp jag känner mig idag då , har en fet blåsa på tån sen vår sjukt långa promenad vi gick igår och inte nog med den lilla jäveln så har min mage vägrat sammarbeta med mig sen tidigt imorse. Magknip och känner mig svullen som en j-a luftballong som snart lämnar marken - typ! Psykbryt..

Imorgon ska jag sätta in den där förbaskade spiralen också , den smärtan kan tydligen vara djävulsk så jag hoppas verkligen att jag slipper den smärtan blandat med redanontimagjäveln. Och så hoppas jag att spiral kommer vara ett bra alternativ för mig , att den kommer sitta där den ska sitta och funka alldeles utmärkt , men det återstår ju att se - mamma tror inte alls på den men jag tror , änsålänge..

Fan vad jag svär...

Har ätit glass idag (fan) , där rök mitt inteätasockerförbud men det var Robban & Rasses fel , dom ville äta glass på halvars ;b nerå , en glassjävel i solen satt fint idag. Men nu fåre vara lugnt på sockerintaget igen..

Fick veta idag att min chef samt arbetskamrater är jättenöjda med mig , och de kommer behöva en vikarie (läs mig) i augusti också. Problemet är bara att finns det ngn "övertalig" (om det nu hette så?) alltso typ en utbildad förskollärare utan jobb inom komun så måste de välja denna före mig =/ tyvärr. Dom vill inte det och jag vill inte det så nu håller vi tummar & tår för att det inte finns ngn sån så att jag får stanna kvar...

peace out


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hur gick det?? Gick det bra??

2010-05-18 @ 13:25:45
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0