Onsdag - och dagen efter..

FYSATAN så ont jag hade igår , jag var sängliggandes , genomsvett pga smärta. Hade så jäkla ont att jag bara tjöt åh inte visste vart jag skulle ta vägen. Ipren hjälpte inte ett smack. Lyckades iallafall somna tillslut åh innan det så bad jag typ till gud att jag inte skulle ha sådär ont när jag vakna igen. Vaknade runt 02;30 och då var det lite bättre. Tog en Ipren och somnade om och imorse när jag vaknade så var det MYCKET bättre. Nu har jag bara en molande värk , som mensvärk fast lite värre - det står jag ut med , bara jag slipper gårdagens smärta...

Det har ändå varit lite jobbigt att jobba idag , har känt mig lite halvlåg på nåt sätt + att det var väldigt rörigt i barngruppen idag. Dyngskönt att jag slutade kl 14. Man får ju inte nämna några namn och inte gå in för närgånget på vad som händer på jobbet , så det enda jag kan säga är fyfaaan hur ska man lyckas få vett i skallen på h*n!! Jag blir så galet frustrerad , så fucking ouppfostrad att man inte vet vad man ska ta sig till....

Nu ska jag ta en Ipren (igen) sedan lägga mig & vila magen lite - och huvudet. Känns att det är åska i luften , är helt tung i huvudet. Sedan ska jag styra upp lite saker...

Och så måste jag bara säga att min älskade älskling är så duktig , snart har han körkortet i sin hand. Tycker det gått jättefort , duktiga du <3

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Vad skönt att det gick bra i alla fall. Klart att det inte är kul, fast man gör det ju för en viktig sak så att säga. :)

Hoppas du får en fortsatt fin dag!

2010-05-20 @ 17:08:39
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0