Hangover :S

img_9081 (MMS)

Oj oj, idag mår man minst sagt som man förtjänar! Robban & jag ligger som 2 halvdöda vet inte vad i sängen åh klagar över huvudvärk, illamående samt upprepar frasen "Jag ska aldrig mer dricka". Kvällen igår började med grillning igen, vi satt tillsammans med en massa skönt folk i folkparken! Senare gick vi hem hit, Patte, Bonde, Klyftan och ngn tjej (Michelle tror jag hon hette?) kom hit åh vi satt å drack (och drack och drack.....) jättetrevligt men de flesta av oss borde börjat dricka vatten där sista timmen/arna!! Tror folket gick hem vid halv 6 eller nåt imorse :S Men men snart dags & rulla ut sängen, tvättning står på schemat! Får se om Robbans ens kan stå upp och hjälpa mig, tror han är i sämre skick än mig! Hoppas detta inlägg kommer upp nu, igår funkade det inte att mobilblogga för mig "/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0