Nu jävlar ska jag trotsa folket...

Oh sista avsnittet av Andra avenyn föralltid visades nyss : ( haha , jag är helt såld på skiten åh vill bara se mer mer mer, det kan inte vara slut liksom! Till Andra avenyn åt vi årets första kräftor och det var supergott - nom nom! Det är så mysigt att äta kräftor, sitta å pilla åh ha sig hehe..

Känns inte alls kul att jag ska behöva vara hemma resten av veckan =| för det första är det sjukt jobbigt att bara gå omkring hemma när man inte har feber å är så dålig att man behöver ligga i sängen hela dan typ och för det andra så tänker jag så mycket på jobbet - dels att jag förlorar massa pengar men mest att "Åh, undra vad personalen tänker/tycker nu, nu får dem de jättejobbigt åh bla bla". Vet att man inte kan rå för att man är/blir sjuk men sånahär bekymmer har jag alltid när jag är sjuk... men det är bara släppa det nu...

Sen så måste jag bara dra upp en sak som jag undrar om ni andra upplever?! Asso jämt , då menar jag verkligen J Ä M T när jag går utomhus , på stan , på trottoarer eller vart det nu än är och jag möter folk åh det blir lite trångt så får JAG alltid väja å släppa förbi folk , asso typ dra undan axeln lite för att slippa snudda folk eller att man ska gå in i varann. Det är aldrig ngn annan som gör det utan ALLTID jag. Så igår när jag & robban gick & handla åh vi mötte en massa människor på trottoaren så bestämde jag mig för att testa att bara gå rakt fram , där jag gick liksom och inte akta mig för ngn. Och så möter jag en tjej - tänker att , hon ser ju att jag inte tänker flytta på mig så hon måste ju fan göra det! Tror ni hon gjorde det? NEJ NEJ , så våra armar/axlar krockade å jag sket it å bara fortsatte gå. Men det är så sjukt j-a irriterande! Hädanefter så tänker jag iaf vara lika ful som alla andra å bara knalla in i folk - bara så ni vet , aktaaaa er för mig! ;D

Nu ska jag hoppa i säng , Gnite..

Kommentarer
Postat av: mor.

ja visst är det konstigt,jag har tänkt precis lika dant,alltid Jag som väjer för andra??!

2010-05-08 @ 10:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0