Stackars hund

img_9074 (MMS)

Inte denna hund men en likadan kom rusandes lös i folkparken igår å flög på den hunden som är på bilden (Dinos hund). Det hände inget som tur var, men det var jävligt nära! Sedan sprang han emot oss, var ca en halvmeter från vidar, han gjorde inget stod bara & stirra på honom men jag sket ner mig! Sen fick han stryk av sin husse som var sjukt påverkad av ngt! Jävla idiot männsiskor som inte kan ta hand om sina djur! Jag blev livrädd för hunden men tyckte samtidigt så jävla synd om honom..


Kommentarer
Postat av: hänni

Det var den hunden som bet ihjäl en katt på min gård förra helgen, killen var riktigt jävla påverkad då oxå så händer det nån mer gång så anmäl honom så han får avliva hundjäveln..

2010-05-24 @ 18:28:39
Postat av: hanna

antar att det var den andra hunden med den påverkade ägaren..

2010-05-24 @ 20:50:14
Postat av: J

Känner igen det där... Min hund blev påhoppad av en liknande hund när jag o mamma var ute o gick med honom. Dom har ett svart "rep" som koppel till den va? dom bor nånstans i oxelbergen....

2010-05-25 @ 03:14:28
Postat av: Mli

Tack för att du är du<3 Jag har en pissig dag, men ja är också ganska så besviken över något. Och ibland känns det som att jag inte räcker till på nåt vis. Ja vill inte bara vara mamma, jag vill vara flickvän och mig själv också. Älskar dig me gumman. Ja önskar att vi kunde ses lite oftare. Du är den bästa<3 Puss och kram

2010-05-26 @ 17:38:45
URL: http://montanadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0