Idag har vi umgåtts med Fam Sanders hela d...

img_0965 (MMS)

Idag har vi umgåtts med Fam Sanders hela dagen! Kollat 1 maj tåget, varit i folketspark åh åkt karusell med Phoenix (jag åkte inte dock). Sedan följde vi med dem hem åh grillade! Årets första grillning å nu har vi nyss käkat -svingott vare : ) Jag mår bättre idag, hade ingen feber imorse men hostan är förjävlig å förkylningen sitter i! Känner mig lite matt å febrig nu men jag hoppas det är på väg bort, iaf febern!! Har gosat massor med Preston, han har legat på min mage/bröst å sovit å det är så himla mys <3 Har nyss svept en whiskey också som sean bjöd på, hoppas att det ska döda min förkylning ; ) Bilden är från idag, vidde å preston i vagnen <3


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha Vidar den lille skiten;) söt! :)

2010-05-02 @ 21:55:28
URL: http://www.wondergiirl.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0