Idag har jag å min älskling varit på både ...

img_0982 (MMS)

Idag har jag å min älskling varit på både HC (hageby centrum) och stan! Jag bytte stövlarna jag köpte förra veckan till ett par andra mkt snyggare å i mindre strl, dom kändes alldeles för stora de jag lämna tillbaka! Blev mkt nöjdare med de jag bytte till : ) Robban köpte nya solglasögon, likadana som de på bilden fast lite större! Och jag köpte mig ett par billiga men fina också : ) tycker det är svårt å hitta solglasögon, eller asso det finns ju massor men så ska man passa i dem också! ; ) Aja, vi har iaf haft en mysig dag men nu ska vi krypa i säng! Imorgon väntas jobb! Min hosta & förkylning tar kål på mig men så länge febern håller sig borta så är jag iaf lite glad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0