Dagen har spenderats ute mestadels idag, h...

img_2002 (MMS)

Dagen har spenderats ute mestadels idag, har ju varit kanonväder : ) så skönt att slippa ta på barnen overaller å skit, nu är det bara kasta ut dem ; )  synd bara att man fortfarande mår som en påse skit! Måste nog ringa VC imorgon, förkylningen, hostan å tröttheten försvinner aldrig! Jag kan knappt cykla utan att få andnöd å när jag andas så brummar det konstigt i bröstet på mig (?) så det är väl värt att ringa å göra ett försök till att få komma å bli undersökt, men man vet ju aldrig om man får komma till d där idiotställena, man ska väl helst vara mer död en levande innan man får en tid! Nu ska jag äta lite, har inte direkt ngn matlust heller - tycker bara att allt är jobbigt just nu! Efter maten ska jag ta ett bad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0