Vill inte ha söndag redan : (

Buuu för att det redan är söndag! Tycker verkligen inte om att helgerna går så fort! Och vad gör jag vaken redan? Det kan man ju fråga sig?! Jag lyckas aldrig sova länge när jag väl får göra det! Nu väntar en lång arbetsvecka med lite längre dar än tidigare, ska även jobba över lite på torsdag när jag eg slutar som tidigast! Men men, "pengar rullar in som det ska, kompis det går bra nu" haha ; ) Robban ligger å sover här brevid mig, funderar på om jag ska 1) krypa intill honom å sova en stund till? 2) Gå upp å börja packa lite till? 3) Ta ett bad? Aaeh, jag vet inte vad jag vill.. Om 3-5 dagar kommer vårat nya köksbord + stolar fick vi veta igår! Längtar sååå tills vi är på plats å får börja pyssla med allt! Så kul med lite nya saker också xD Vi skulle ju ha fixat fondväggen i vardagsrummet nu i helgen också men vi tog ner möblerna igår å det blev inte alls så farligt som vi hade tänkt oss så vi låter fondväggen vara : ) När vi flytta in i denna lgh så var det feta hål överallt typ å dessa efter oss syns knappt så det kan fan inte besiktningssnubben klaga på : ) Pöss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0