Tisdagen snart över..

Hallå allå! Dagen lider mot sitt slut. Jobbade till 15:30 sen gick jag hem å gick ut med hundarna (vi är hundvakt åt mamma) och sedan tog vi spårvagnen ner till stan för att möta Robbans systrar + barn : ) Vi käkade lite å gick runt en sväng - trevlans! Hittade även gardiner på indiska som vi ev har bestämt oss för , de är typ limegröna och ska om vi bestämmer oss för dem få pryda våra sovrumsfönster. Lite dyrt bara , 1000 kr för bara gardiner till sovrummet , sedan ska vi ha till kök och vardagsrum också! Jaja..

Imorgon har vi planering på jobbet heeela dagen , gissar på att det kommer bli rätt segt :$ tur att jag slutar rätt tidigt , (kl 14). Sedan vill jag sola , men är lite fattig just nu så kan inte köpa solkort än och det känns så dyrt att betala för en gång , det kostar väl typ 50 spänn. Lite motion skulle behövas också , motivation tack?

Tänker på dig , dig och dig. Det är många jag lider med just nu. Styrkekramar till er , ni vet vilka ni är ♥

Här kommer ett par bilder från idag , Phoenix , Sandra & Eric och Preston : )





 


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha jag orkar inte! ;) sooon

2010-03-16 @ 22:58:14
URL: http://www.wondergiirl.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0